WAJIB TAU..!! Cium Bau Ketiak Suami Jadikan Isteri Awet Muda, Ini FAKTANYA...

Bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% saja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun menikah..


Dan hanya tinggal 21.7% saja istri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan

Tahukah kaum isteri, bahwa hormon Phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami akan mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka terasa damai dan tenang?

Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar Phero paling aktif.

Jadi para istri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya. Sedutlah bau Phero suami agar kamu semua dapat memulakan hari dengan ceria.

Tidak di buat-buat, anda akan dapat pengalaman yang cukup rilex dan tenang.

Ianya adalah tanda bahawa bau Phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda (pengalaman ini hanya perempuan saja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)…

FAKTA..,

Dan dari kajian itu juga menyatakan istri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih nyaman dan mencapai skala 7 hingga 8 dalam tahap kenyamanan tidur.Selain dari pada itu istri yang suka mencium bau ketiak suami akan memperlambat penuaan, seperti obat awet muda yang alami.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah cukur ketiak anda, biarkan sedikit atau trim sedikit bulu-bulu itu yang merupakan tempat penyebar bau Phero yang di senangi wanita.

Jadi.., para istri-istri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

Suami-suami semua, apakah anda akan cukur licin ketiak atau biarkan berbulu?

CAR,HOME DESIGN,HEALTH,SEO